Anmäl dig till Sportforums Årsmöte & Sportbranschens Dag. Hammarby Sjöstad 15/5

April 2024

Den 15/5 är det dags för Svenskt Sportforums Årsmöte följt av Sportbranschens Dag.

Vi vill härmed bjuda in dig som medlem till Svenskt Sportforums årsmöte 15 maj kl. 11.00 – 12.00 och Sportbranschens Dag (du som inte är medlem är naturligtvis också välkommen att delta under Sportbranschens Dag).

Plats:
Fabriken | Hammarby Sjöstad | Textilgatan 31 (Google Maps)

Efter avslutat årsmöte (12:00) äter vi en gemensam lunch innan Sportbranschens Dag inleds (kl. 13:00 – 17:00) med ett relevant och varierat program.

Anmäl dig till årsmötet
snarast genom att skicka ett mejl till mig: jonas.linder@svensktsportforum.se eller ring 073-694 34 24.

Anmäl dig/er till
Sportbranschens Dag via länken nedan. På anmälningssidan finner du även programmet för dagen som bl.a. bjuder på ämnen som ”detaljhandelstrender, makroutsikter och sporthandelns möjligheter”, ”sporthandeln i siffror”, ”digitalisering och AI”, ”en inblick i Houdinis framgångsrika hållbarhetsarbete” mm.

Till anmälan & eventsidan för Sportbranschens Dag!

Sportforums medlemmar betalar
endast 490:- per person exkl. moms för medverkan under Sportbranschens Dag (ord. pris är 1.595:- exkl. moms).

TIPS: Ta gärna med dig dina kollegor! Om ni är tre eller fler deltagare från samma företag får ni 20% rabatt per deltagare. Exempelvis - gå 5 och betala för 4.

Varmt välkomna!

Mvh// Jonas